respect people who find time for you in their busy schedule but love people who never look at their schedule when you need them

HAHA Sötaste bilden på snyggaste killen! Minns den här dagen som om det vore igår. Vi lova varann ett nyårslöfte på 12 slaget, nyårsafton och vi bröt löftet efter 20 min. Det var en riktigt onödig sak David gjorde och jag var så arg att jag började gråta. Då kan man konstatera att jag var riktigt arg. När vi kom hem satte jag mig på sängen och sura, David kom fram och ville be om ursäkt men jag tittade bort och så tog han av sig kepsen och håret såg ut som den gjorde och då brast jag ut i skratt HAHA!! Hatar när man är skit arg så gör någon så man skrattar, jobbigt. Nu ska jag dra och äta på kings med annie och sen mot hälsogymet, vi taggar 120% till sommaren 2012 ! 

Kommentarer

Populära inlägg